Консултации за подобряване качеството на живот.

четвъртък, 5 март 2015 г.

Значи не е опасно

Известна мечтателка съм аз! От известно време си пожелавам да срещна мъж без комплекси. Уточнявам, че всички си имат комплекси някакви, но едни се справят с тях (не ги навират в очите на другите), а други се оставят комплексите им да ги управляват, мислейки си, че успешно ги прикриват като парадират точно обратното - ако не е много умен, не спира да говори или пък ако не го бива в мъжките дейности, ще готви вкъщи вместо жената, че тя да се види каква е, примерно.
Та позволявайки си да мечтая, въжделенията ми дори стигат до там, че да искам да срещна мъж, който освен всичко друго и да умее играта с думи. Да може да импровизира с думите и подавайки му реплика, веднага да е готов за създаване на скеч и играта с думи да е възможна, та дори да се получи и добър сценарии. Ей такива мераци имам аз!
Веднага бързам да кажа, че в раздел фантастика може да се реализира това, но не и в реалността за мен, което ми се потвърждава често.

В едно кафене съм, позаседяхме се и преди тръгване посещавам едното място. Там две кабини, мъжка и женска, двете заети и още една чакаща другарка преди мен, а аз съм със силни позиви и едвам удържам положението. Понеже е тясно, се намърдах пред мъжката мивка да си измия ръцете, докато чакам и в това време от мъжката врата излиза един другар и аз му отстъпвам мивката. А той кавалерски: 

- Заповядайте, първо вие.

- А, не, измих се, готова съм - отговарям

- Е, аз съм готов от 57-а година - рече ми той, проявявайки духовитост.
Междувременно преди мен жената отказа да влезе да ползва същото място, от където излезе тоз другар, а аз с моите силни пориви и не издържайки, решавам да рискувам, но вярна на себе си и надушвайки заигравката с думи, на влизане рекох: а, щом е 57 набор, значи не е опасно - влизам!
Много смело от моя страна! Другарят ме зачака да изляза и с почти усмивка ми сподели, че може и да е 57-ми, но жена му е 73 и си е опасно. Викам му добре. После излизам навън и той стои още пред кафето и пак със същите разяснения, че 57 си е дори много опасно. Аз само се усмихвах и му кимах и си заминах с разбитите надежди за заигравка с думите и мечтанията, които споделих по-горе.
Та с този пример се изчерпват моите мераци да срещана некомплексиран мъж поне за този ден. Защото съгласете се, че тоз другар без да ме познава и само от една реплика е леко засегнат и видимо обяснителен, то какво остава на тези, дето ме познават и знаят, че съм доста речовита и мога да направя съчинение само от една подадена дума. Как да кажат нещо, като може да бъде използвано срещу тях, макар и в игра с думи. 
smile emoticon
Надежда всяка оставих, но пък ми остана удоволствието да ви го разкажа и поне да ви усмихна!

Още интересно за вас:

Консултации и медитации с Калина Митева се провеждат със записване на телефон: 0894692333

Вариантът с онлайн консултирането се запазва за всички желаещи от други градове и места. За записване скайп: syvetnik




Няма коментари:

Публикуване на коментар