Лично съветване чрез Астропсихолгическо консултиране.

понеделник, 30 декември 2013 г.

2013 сваляне на маските или... отваряне на очите?

Понеже чувам често, че тази година, която отминава е година на сваляне на маските, мога да ви кажа, че е и така.

А нали имам винаги и друг поглед за нещата и затова пък ви казвам, че 2013 е година на отваряне на очите.

Всеки за себе си може да прецени кое е вярно, защото и тук въпросът е както за чашата с вода - дали е наполовина празна или наполовина пълна.

И следва въпросът: защо за мен 2013 е година на отваряне на очите?

Защото видях истинските лица на хората. И не защото те са ги крили, а защото на мен все не ми се вярва, че може това да е истина и не исках да видя:
- че може да се живее в илюзия
- че може да е вярно, че има "приятели", които завиждат, и които помагат само, защото това ги издига в собствените им очи
- че човек, на който разчиташ и вярваш може да се окаже точно този, който напуска пръв потъващия кораб
- че колкото и да ми се иска да вярвам в доброто, все се намира някой, който да ми потвърди обратното и не защото е лош човек, а поради собствените си страхове

Всички тези неща, се оказаха  целебни за мен и знам вече:
- че този, който иска да е в живота ни ще "заслужи" първо това и тогава ще бъде допуснат
(за 2013 имам няколко пропуска за което, но си обещавам да се поправя и "почистя")
- нека си имам първо едно на ум, а после да вярвам безусловно, защото после аз "плащам"
- че послушала ли съм някой друг - все съм сгрешила
(това е защото се предоверявам, забравяйки, че не всички са безкористни - много важен урок, на който все съм на поправителен)

И така: хубава бе 2013, защото ми се проясни и избистри съзнанието.

Сега обаче знам, че 2014 няма да има равна на себе си, защото имайки ясновиждане и ясноусещане, всичко е от прекрасно по-прекрасно!

Да бъде за всички!

- Още интересно за вас:

Консултации и медитации с Калина Митева се провеждат със записване на телефон: 0894692333

Вариантът с онлайн консултирането се запазва за всички желаещи от други градове и места. За записване скайп: syvetnik



Няма коментари:

Публикуване на коментар