Лично съветване чрез Астропсихолгическо консултиране.

сряда, 24 август 2011 г.

Днес е денят ни!

Нека е добре дошъл с всичките свои уникални и прекрасни възможности!


Днес мога да се оплаквам, че времето е лошо или да благодаря, че тревата ще бъде полята безплатно...

Днес мога да се оплаквам от здравето си или да се радвам че съм жив(а)...
Днес мога да се оплаквам, че моите родители не са ми дали нищо в тоя живот или да им благодаря, че са позволили да се родя...
Днес мога да плача, че розите имат бодли или да се радвам, че бодлите имат рози...
Днес мога да плача, че нямам приятели или да бъда радостен/а, че мога да намеря нови...
Днес мога да се оплаквам, че трябва да ходя на работа или да се радвам, че имам работа...
Днес мога да се оплача, че имам да върша къщна работа или да благодаря на Господ за къщата, която ми доставя закрила за моето тяло, ум и душа...


Днес се изправя пред мен очаквайки да бъде оформено. И аз съм тук - скулптур, който ще го оформи. И аз решавам какво да бъде моето "ДНЕС"!


Още интересно за вас:
За мен и книгата "Да погледнем в себе си"
Метод за лично съветване
За неразбирането

Консултации и медитации с Калина Митева се провеждат със записване на телефон: 0894692333

Вариантът с онлайн консултирането се запазва за всички желаещи от други градове и места. За записване скайп: syvetnik




Няма коментари:

Публикуване на коментар