Лично съветване чрез Астропсихолгическо консултиране.

петък, 19 август 2011 г.

Обичам себе си

Бихте могли да четете и препрочитате този текст от Луиз Хей, всеки ден по много пъти. Може да си направите запис и да започвате деня си с него, да го слушате на път за работа и във всякакви моменти, когато пожелаете. Обичайте себе си!

В безкрайността на живота, която ме обгръща, всичко е съвършено, цялостно и завършено.

Всеки, включително и аз, изживява богатството и целостта на живота, по начини, които имат смисъл за нас. Сега поглеждам с любов към миналото и избирам да се поуча от досегашните си преживявания. Няма правилно и погрешно, нито добро или лошо. Миналото е завършено и с него вече е приключено. Съществува единствено изживяването на настоящето. Обичам себе си и знам, че минавайки през миналото съм се насочван/а към сегашния момент. Споделям това, което съм, понеже зная, че в нас живее единен дух. Всичко в моя свят е наред.    
Дълбоко в мен има един бездънен кладенец от любов. Сега позволявам на тази любов да достигне повърхността. Тя изпълва ума ми, съзнанието ми и цялото ми същество, излъчва се навън във всички посоки и се завръща при мен в по-големи размери. Колкото повече любов използвам и дарявам, толкова повече имам и мога да дам, запасите са безгранични. Когато използвам любовта се чувствам добре, това е израз на радостта вътре в мен. 

Обичам себе си и затова се грижа с любов за тялото си. С любов го храня и то откликва с любов, изпълнено с жизненост и енергия. 

Обичам себе си и затова си осигурявам удобен дом, който задоволява моите нужди и в който е радост да се живее. Изпълвам неговите стаи с вибрациите на любовта, така че всички, които влизат в тях, включително и аз самият, да почувстват тази любов и да бъдат подхранвани от нея.    

Обичам себе си, затова работата ми е такава, че изпитвам истинска радост от нея и тя оползотворява всичките ми творчески способности и таланти.    Обичам хората, с които работя и заради които се трудя, те също ме обичат и доходите ми са добри.    

Обичам себе си и затова мисля и се отнасям с любов към всички хора, тъй като зная, че онова, което давам, се връща при мен в увеличени размери. Привличам само любящи хора към своя свят, защото те отразяват това, което представлявам самият аз.    

Обичам себе си и затова прощавам и напълно се освобождавам от миналото и от всички досегашни преживявания и съм свободен.   

Обичам себе си, затова обичам всичко в настоящето, преживявам всеки момент като добър и знам, че бъдещето ми е щастливо, радостно и сигурно, защото аз съм любимо дете на Вселената и тя се грижи за мен с любов в този момент и завинаги. Така да бъде. - Луиз Хей

Още интересно за вас:

Консултации и медитации с Калина Митева се провеждат със записване на телефон: 0894692333

Вариантът с онлайн консултирането се запазва за всички желаещи от други градове и места. За записване скайп: syvetnik


Няма коментари:

Публикуване на коментар