Лично съветване чрез Астропсихолгическо консултиране.

сряда, 22 юни 2011 г.

Любов ли е, мъка ли е?...

Искам да си поплача. Да плача и да оставя сълзите да текат... Искам сълзите да извадят от мен всичко, заради което ми е тежко. Течейки, с тях да излиза и болката и мъката от мен. Да я няма, да ме освободи, за да се почувствам пречистена и нова.

Дали сълзите измиват душата? Как се къпе душата, когато чувстваш, че имаш нужда от това. Искам друга душа! Душа, която да не я боли от нищо. Може и някоя друга, която да е претръпнала и да не може да плаче... дори да има за какво. А поводи винаги се намират - и важни и не толкова. Може ли да заповядаш на душата си да не плаче за дребни неща. Когато искаш взаимност и близост от друг човек. Това важно ли е? И колко вярвах , че далеч от очите, далеч от сърцето - ще мине време и ще отмине... Не отмина и не отминава!

Искам послушна душа, която да плаче само в краен случай, когато аз й заповядам. Тази не я искам! Просълзява се от минали спомени, от песни, филми и всякакви неща и винаги е готова да се покаже, че я има. Какво си мисли, че като ми напомня, че съм сгрешила и загубила любов, ще хукна да я търся отново? Не, не и аз! Ей така, ще си поплаквам, защото знам, че нещо щом не се е случило, значи за мен има друго по-добро от това. И го разбирам много добре! Само не знам как да го обясня на тази си душа и да спре вече с тези сълзи и тази болка! Дайте ми друга болка и друга причина! Само да не е тази, че много е тежко и много ме боли от нея!- из книгата "Да погледнем в себе си"


Още интересно за вас:

Консултации и медитации с Калина Митева се провеждат със записване на телефон: 0894692333

Вариантът с онлайн консултирането се запазва за всички желаещи от други градове и места. За записване скайп: syvetnik




Няма коментари:

Публикуване на коментар